عید قربان

شهردار کرج گفت: عید سعید قربان زیباترین جلوه از تعبد و اطاعت از خداوند سبحان است که به عنوان یکی از اعیاد اعظم و مبارک دینی، محور اتحاد و همدلی و برادری به شمار می رود.

مهرداد کیانی فرا رسیدن عید سعید قربان را به عموم مسلمانان جهان به ویژه مردم شریف ایران اسلامی تبریک گفت و اظهار داشت: روز پرفیض عرفه و عید قربان ایام الله هستند؛ عطر بندگی و اطاعت از پروردگار متعال جهان هستی را معطر و مزین و چراغانی نموده و هنگامه استجابت دعاها و نزدیکی زمین و آسمان‌ها و شادمانی اهل ایمان فرا رسیده است.

وی ادامه داد: در این لحظاتی ملکوتی به ساحت پاک شهدای گلگون کفن ادای احترام می کنیم که جان شیرین خود را اسماعیل وار در راه دفاع از ارزش های الهی و صیانت از ناموس ملت و این آب و خاک مقدس بر طبق اخلاص گذاشتند و در قربانگاه شهادت به رستگاری و جاودانگی دست یافتند؛ حقیقتأ آنها از تبار ابراهیم نبی و اطاعت کنندگان حقیقی از خداوند سبحان هستند.

کیانی با آرزوی قبولی زیارت حجاج بیت الله الحرام، تصریح کرد: خوشا به سعادت عزیزانی که در روز پر فضیلت عرفه، اعمال و مناسک حج و زیارت خانه خدا را به جای می آورند؛ دنیا هم اکنون وحدت و برادری و همدلی مسلمانان از قومیت ها و رنگ و نژادهای مختلف در زیر پرچم اسلام و قرآن را به تماشا نشسته است؛ حج قضیه و فریضه ای مهم با ابعاد گسترده سیاسی و فرهنگی و اجتماعی است.

شهردار کرج در پایان عید سعید و خجسته قربان و آغاز دهه " امامت و ولایت " را به عموم مسلمانان بویژه ملت شریف و مسلمان ایران و مردم ولایتمدار استان البرز و کلانشهر کرج تبریک گفته و از آستان خداوند سبحان، برای همه مسلمانان عبودیت محض و فرجام نیک را مسئلت نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =